Orthopeed Vochteloo, A.J.H.

Orthopeed

Waardering over Vochteloo, A.J.H., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 9 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Dokter Vochteloo legt goed uit wat er aan de hand is, en wat er tot de mogelijkheden behoort. Ook de mogelijke risico’s en het herstelproces is duidelijk besproken dit om mogelijke teleurstellingen te voorkomen. Zo weet je precies wat je verwachten kan maar ook wat de risico’s zijn, en kun jezelf het beste inschatten wat te doen, je neemt zelf het besluit. Hij heeft alle tijd om vragen te beantwoorden en onduidelijkheden uit te leggen. Luistert naar jouw verhaal je voelt je echt op je gemak bij hem, Ook na de operatie heeft hij voldoende tijd om je te helpen. Al met al ben ik blij dat ik de stap genomen heb om weer te opereren dit keer door hem. Let wel dokter Vochteloo doet dit niet alleen hij heeft een sterk team om zich heen. Ook ben ik zeer positief over de handtherapeut Simon hij heeft me zeer goed geholpen anders was ik nooit weer zover gekomen, Ik ben een tevreden patiënt, Ocon bedankt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vochteloo, A.J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.