Waardering over Vochteloo, A.J.H., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 15 maart 2019

9.1

Zeer goede ervaring met Dr. Vochteloo.Ben wel geopereerd in Almelo waar de Verpleegafdeling super slecht was !

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad bij dr. Vochteloo! We vinden het wel erg jammer dat u ontevreden was over de verpleegafdeling.

De verpleegafdeling in Almelo was een tijdelijke oplossing, welke qua faciliteiten niet te vergelijken is met onze verpleegafdeling in Hengelo.
Helaas waren wij in 2018 vanwege de patiëntveiligheid genoodzaakt om deze afdeling tijdelijk te openen.
Inmiddels is de patiëntveiligheid in Hengelo zodanig goed geborgd, dat wij niet meer in Almelo te hoeven opereren.

We wensen u verder een goed herstel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vochteloo, A.J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.