Orthopeed Vochteloo, A.J.H.

Orthopeed

399 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

27 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik ben helemaal tevreden over de Vochteloo. Hij weet precies waar hij over praat en wat hij vertelde klopt ook. Dus ik ben dik tevreden. Bedankt.

23 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden over Dhr Vochteloo en Ocon . Ik heb geen op of aanmerkingen . Erg vriendelijke verpleeger/verpleegsters ook daar mijn dank voor.

19 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik had een slecht werkende hand (na een breuk van middelhandsbeentje ) en na de operatie al binnen een maand kan ik alweer bewegen en normaal functioneren met de hand . Dank jullie wel allemaal!

13 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Goede behandeling, geen klachten

13 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik ben bijzonder tevreden. Goede uitleg en uitstekende behandeling

12 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

zeer tevreden over de zorgverlening

9.1

12 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Zeer professionele zorg, uitstekend geholpen. Alleen communicatie onderling kan beter (communicatie omtrent samenwerking).

9.4

9 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Dokter Vochteloo legt goed uit wat er aan de hand is, en wat er tot de mogelijkheden behoort. Ook de mogelijke risico’s en het herstelproces is duidelijk besproken dit om mogelijke teleurstellingen...

6 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik heb het zeer positief ervaren.Goede uitleg ,luisterend oor. Vriendelijk. Zeer tevreden over de operatie.

22 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Er was een prima afstemming tussen de Fysiotherapeut die voor onderzoek deed, en de diagnose en het behandelplan van de specialist. Ook het feit dat hij de fysiotherapeut in mijn woonplaats op waarde...

17 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer positief over de behandeling van DR Vochteloo. Na een paar weken werd ik netjes gebeld, met de vraag hoe het nu na de behandeling met mij ging. Mijn antwoord was uitstekend!

9 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Blij met het resultaat. Kan arm/ schouder weer goed gebruiken. Bedankt daarvoor

8 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Voelde me gehoord en ben naar tevredenheid en met duidelijke uitleg etc. behandeld.

8.9

2 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles was echt absoluut goed!

9.4

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Gewoon een fantastische zorgaanbieder. Krijgt op tijd bericht over een consult en of opname...ook heel goede nazorg door de organisatie!

7 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik werd goed te woord gestaan en kon alles vragen. De uitleg was duidelijk Waardoor de keuze voor mij makkelijker was. De dag van de Ok verliep rustig en daardoor had ik ook het idee dat het goed...

8.9

3 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben goed geholpen. Heel vriendelijk en deskundig

31 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima en deskundig geholpen. Mooi klein littekentje, na volledige schouderprothese.

9.3

27 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb O’Conon als zeer prettig ervaren , zowel de artsen als de verpleegkundigen . Zal het bij iedereen aanraden. Ondanks dat de afstand Emmen Hengelo best wel een eind is ,zal ik als het nodig is...

8.3

29 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Hij laatcde keuze echt bij de patient en legd duidelijk de voor en nadelen uit Ook de risico's