Orthopeed Vreeling, A.W.J.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 27 waarderingen Waarderen

Waardering over Vreeling, A.W.J., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 12 april 2018

Wervelkolomaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Ik ben 1 maart 2018 geopereerd aan vernauwingen in mijn wervelkolom op 4 niveaus en aan een hernia.Een grote langdurige operatie.Nu 6 weken later beweeg ik mij zonder pijn of andere complicaties.Voor mij zeer lang geleden dat dat mogelijk was. De voorbereidende gesprekken met de hr Vreeling zijn helder en compleet, bijna plezierig.Top chirurg. Ook het personeel, verplegend of administratief zijn bij mij zeer positief en gemotiveerd overgekomen.Het enige punt van kritiek is dat 24 uur na deze operatie ontslagen worden uit het ziekenhuis wel snel is.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Wat fijn om te horen dat u nu weer zonder pijn kunt bewegen! Bedankt voor het plaatsen van uw waardering. Wij geven uw complimenten en het verbeterpunt over het ontslag uit het ziekenhuis door aan dokter Vreeling.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vreeling, A.W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.