Orthopeed Wagenaar, F.B.M.

Orthopeed

425 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

31 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Prettig en openhartig gesprek.kon voldoende vragen stellen. Duidelijke uitleg en geruststelling. Voorbereiding was rustig en professioneel. De nazorg was uitstekend . Negatief: veel te veel...

31 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede uitleg over de behandeling en de verzorging en zeer tevreden over de operatie en goede nazorg en luisteren goed na de vragen die je stelt over de behandeling en kans op goed herstel of...

31 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Gezien de voorgeschiedenis van de te opereren knie(en) en de zorg die ik daar over had, zijn door Dr.Wagenaar volledig weggenomen door een uiterst zorgvuldige uitleg. Het hele opname en operatie...

31 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

super tevreden voor en na de operatie alles goed geregeld Hartelijk dank ik kan alles weer lopen fietsen

6 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden over opname, behandeling en nazorg.

9.6

3 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik was tevreden over de behandeling en communicatie

21 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Omdat alles naar tevredenheid is verlopen

8.1

20 december 2022 - Geplaatst door de redactie

De zorgverlener gaf mij vertrouwen en gaf vlot en duidelijk aan wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten. De nazorg 2 nachten bij Ocon was als in een zorghotel; prettig zorgpersoneel en...

19 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer duidelijk in de voorbereiding en zeer duidelijk en eerlijk tijdens de operatie wat er ging gebeuren en na de operatie

15 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Afspraken en zorgverlening waren goed.

7 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Alle vertrouwen in dokter Wagenaar, al jaren! Heel deskundig, legt de behandeling heel goed en rustig uit.

28 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Voorafgaand aan de te bepalen behandeling/operatie ben ik uitgebreid geïnformeerd over de 'ins en outs' van een volledige heupprothese. Ruime gelegenheid om vragen te stellen, die afdoende werden...

9.9

28 november 2022 - Geplaatst door de redactie

goede diagnose, snelle behandeling en sublieme verzorging voor en na de knieoperatie.

9.1
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

28 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel erg tevreden over de behandeling en het resultaat. Herstel gaat voorspoedig.

25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

De controle na de operatie bij Drs Wagenaar bij het bekijken van de heup foto was duidelijk. Operatie geslaagd en patiënt en orthopeed zeer tevreden.

25 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben door Drs Wagenaar uitstekend voorbereid op de operatie. Daarna zag ik een bevlogen chirurg met zijn team op de O K. Werd gedurende de operatie op de hoogte gehouden. Zorg op de afdeling...

23 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Hele goede kliniek en duidelijke uitleg super

16 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de zorg en verpleging. De operatie en de nazorg was optimaal.

9.1

16 november 2022 - Geplaatst door de redactie