Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 2 november 2018

• Meniscusletsel

Alleen maar lof voor Dr. Wagenaar. Ik kon snel terecht bij hem voor een second opinion en bij alle afspraken voelde ik mij zeer gehoord en begrepen. Dr. Wagenaar heeft de operatie goed uitgelegd en zelf uitgevoerd. Tijdens de operatie meegekeken en alles werd mij tijdens de operatie uitgelegd en laten zien. Na 2 slechte operatie-ervaringen is deze goed uitgevoerd. Ik ben nu de eerste herstelperiode voorbij en kom net terug van de controle. Opnieuw een fijn gesprek gevoerd en goede uitleg inclusief foto's gehad. Ik ben 100% tevreden en kan dr. Wagenaar bij iedereen aanraden!

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.