Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 1 november 2018

• Meniscusletsel

Alleen maar lof voor Dr. Wagenaar. Ik kon snel terecht bij hem voor een second opinion en bij alle afspraken voelde ik mij zeer gehoord en begrepen. Dr. Wagenaar heeft de operatie goed uitgelegd en zelf uitgevoerd. Tijdens de operatie meegekeken en alles werd mij tijdens de operatie uitgelegd en laten zien. Na 2 slechte operatie-ervaringen is deze goed uitgevoerd. Ik ben nu de eerste herstelperiode voorbij en kom net terug van de controle. Opnieuw een fijn gesprek gevoerd en goede uitleg inclusief foto's gehad. Ik ben 100% tevreden en kan dr. Wagenaar bij iedereen aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.