Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 24 februari 2014

8.5

Ben twee keer door dr Wagenaar geopereerd (linker- en rechtervoet) en hij heeft beide klachten weggenomen. Door een actie van een assistent waar ik minder tevreden over was en ook boos heb ik schriftelijk een klacht bij dr Wagenaar neergelegd. Hij heeft de klacht serieus behandelt en daardoor voelde ik mij begrepen en ook bleef het vertrouwen in hem. Ben echt heel tevreden over dr Wagenaar en als ik in de toekomst weer eens geopereerd zou moeten worden, hoop ik dat dr Wagenaar mij wil helpen...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.