Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 24 mei 2020

9.9
  • Knievervanging

Binnen 5 maanden beide knieën vervangen! 24 september 2019 ben ik bij de OCON door dr Dijkstra aan mijn rechterknie geopereerd en op 20 februari 2020 door dr Wagenaar aan mijn linkerknie. Ik ben 70 jaar en wil nog zolang mogelijk mobiel blijven en niet jaren met herstel bezig zijn. Daarom zijn - op eigen verzoek - in de winterperiode beide knieën vervangen, zodat ik in de zomer 2020 hersteld ben en weer zonder pijn kan bewegen, sporten, op vakantie kan gaan, etc. De operaties zijn zonder complicaties verlopen en het herstel na de operatie ging voorspoedig! De orthopedische artsen van Ocon zijn uitermate deskundig, hebben alle tijd voor de patiënt en leveren goede en deskundige zorg. De begeleiding bij de OCON vóór, tijdens en na de operatie was geweldig, je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. Na ca 6 weken kon ik weer zonder krukken lopen en ook fietsen, na ca 2 maanden mocht ik weer autorijden. Belangrijk hierbij is wel een goede begeleiding door een fysiotherapeut.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.