Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 14 maart 2019

9.9

De heer Wagenaar en ik hebben 5 jaar lang besproken welke behandeling op welk moment werd ingezet. In die periode hebben we gewerkt van beheersen van pijn tot het uiteindelijk na 5 jaar te belastend werd en hebben we de afspraak gemaakt om beide knieën te vervangen door een complete prothese en de operatie zo snel als mogelijk na elkaar uit te voeren. Dit is volledig gelukt. de 2e operatie vond 10 weken na de eerste plaats. En de 2e is nu 7 weken gelden. Ik ben zeer positief over beide operaties. Geen noemenswaardige pijn en vanaf het eerste uur na de operatie liep ik en 3 weken later zat ik weer op de fiets. Ik ben zeer tevreden en heel blij met het traject dat we samen gegaan zijn.

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.