Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 17 november 2019

9.3
  • Knievervanging

Ik ben 85 dus op leeftijd. Voordat we aan de operatie zijn begonnen is zorgvuldig bekeken of dit lichamelijk nog kon en of dit nog risico's met zich meebracht. De operatie is goed verlopen en het herstel gaat ook prima. De volgende dag kon ik al redelijk lopen zonder pijn maar dat kwam met name door de pijnstilling. De daarop volgende weken heb ik veel pijn gehad omdat ik zelf niet zoveel pijnstilling wou. Ik ben erg blij dat ik toch voor de operatie heb gekozen. Ondanks dat ik toch nog wel pijn heb vertrouw ik erop dat dit in de loop van de volgende weken zal verdwijnen. Mijn mobiliteit is hierdoor enorm vooruitgegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.