Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 9 augustus 2019

• Knievervanging

Mijn linkerknie is geopereerd 18 januari 2019.Deze operatie is volledig naar mijn wensen uitgevoerd.Op 8 maart 2019 ben ik controle geweest .Alles primaEr is mij toen gevraagd wanneer ik de andere knie wilde laten opereren.Ik heb toen voorgesteld dit aan het einde van 2019 te laten plaatsvinden,dr Wagenaar vroeg waarom niet nu.Ik was eerst verbaast ,maar heb even later besloten hierop in te gaan.Waardoor ik op 17 april 2019 ben geopereerd aan mijn rechterknie. ben zeer tevredenOok deze operatie verliep zeer voorspoedig.Ik ben zeer tevreden over beide operaties . Ik zou iedereen die jaren last heeft van pijnlijke knieën toewensen,dat ze op dezelfdeworden behandeld als ik ben behandeld.

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.