Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 25 januari 2018

9.5
  • Knievervanging

Nadat ik knie klachten kreeg, dit betrof al een kunstknie, heb ik contact gezocht bij de Ocon.Ik kwam toen bij Dr Wagenaar. Vanaf het eerste consult had ik al een goed gevoel bij Dr Wagenaar. Hij luisterde goed wat mijn klachten waren en voerde nadien een uitgebreid onderzoek uit. Uiteindelijk constateerde Dr Wagenaar dat ik een gehele Knie Revisie moest krijgen. Dit werd ook door andere Orthopeden tijdens het doktersuurtje bevestigd. Ik ben toen op 15 november door Dr Wagenaar geopereerd. Vooraf had hij mij heel uitgebreid verteld wat de gevolgen van een knie revisie zijn en ook de pijn wat je er  mee ondervind.Ik ben helaas niet in Hengelo geopereerd maar in Almelo, dit omdat mijn operatie een risico mee brengt en er in Hengelo geen intensive care is. Alleen Qua afdeling werd ik er niet beter op, in Almelo zijn de kamers heeeeeel simpel, zelfs geen tv. Maar de operatie die Dr Wagenaar bij me heeft uitgevoerd ben ik zeer tevreden over. het is echt een vakman en zou iedereen aanraden om naar hem te gaan. De revisie is tot op heden (10 weken na de operatie) op koers. Inmiddels ben ik voor controle bij Dr Wagenaar geweest. Hij was ook zeer te spreken over hoe het tot het nu is. Het enigste wat je op moet brengen met deze operatie is geduld. Je moet oppassen dat je je knie niet overbelast. Zoals Dr Wagenaar zei. je gaat per maand een stukje vooruit. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en ben zeer tevreden hoe de behandeling en operatie is geweest van Dr Wagenaar en zijn team. Nogmaals hartelijk dank voor de goede zorg!!!! De waardering voor de accommodatie was hoger geweest wanneer ik een modernere kamer had gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.