Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 27 december 2018

• Knievervanging

Nadat ik na een knieoperatie 2 1/2 jaar met een brace heb moeten lopen, kwam ik uiteindelijk terecht bij dr. Wagenaar in Hengelo en in Almelo. Hij heeft mij geopereerd aan een nieuwe heup en een revisieknie. Hij ging beslist niet over 1 nacht ijs en heeft mij precies verteld wat ik wel en niet kon verwachten en alles zeer duidelijk uitgelegd. Na de revisieknieoperatie kon ik na 6 weken alweer lopen zonder hulpmiddelen en kon ik mijn knie weer buigen en mijn been weer strekken. Een verademing en een klein wonder. De brace  heb ik niet meer nodig en het gaat inmiddels zo goed dat ik pas over 1 jaar weer terug moet komen voor controle.  Ik ben echt super blij. Top chirurg!

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.