Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 7 januari 2019

9.7
  • Knievervanging

Op 15 oktober 2018 heeft dr. Wagenaar bij mij een volledige knieprothese geplaatst in mijn rechterknie.Een prettige en heel "gewone" arts die duidelijk uitleg geeft wat hij gaat doen en bij de 1e controle na de operatie uitlegt wat hij heeft gedaan.De verzorging op de verpleegafdeling van OCON en in Het Woolde waren zeer goed met heel vriendelijk personeel.Nu na bijna 3 maanden af en toe nog wel wat lichte pijnklachten aan de buitenzijde van de knie, maar dat komt ook, omdat je als je niets voelt je soms iets te veel doet.Heb ook al weer kleine stukjes buiten gefietst waarbij het buigen van de knie nog wel iets beperkt is, maar dat komt vast wel weer in orde. Heb daar alle vertrouwen in.

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.