Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 27 november 2018

• Knievervanging

Op vrij jonge leeftijd (39 jaar) was ik toe aan een prothese voor mijn linker knie door artrose. Vooraf goed overleg gehad, ook voor mijn rechter knie, die er ook niet te best aan toe was. Eerst een kijkoperatie rechts gehad waarbij deze ook beoordeeld is op slijtage. Daarna heb ik de prothese voor mijn linker knie gekregen. Hierbij is ook een standscorrectie uitgevoerd (x-benen). Daarbij ook goed geïnformeerd over het herstel en de mogelijke pijn. De operatie zelf en het het verloop daarna is me 110% meegevallen. Pijn heb ik niet gehad en de revalidatie ging/gaat voorspoedig. Klachten die ik voor de operatie had door verkeerd lopen (pijnlijke heup en rug) niet weer gehad. Al met al dus heel erg tevreden en blij dat we deze keuze gemaakt hebben.Enigste (klein) minpuntje zijn de herstelkamers in locatie Almelo. Douche en toiletten op de gang en je deelt een kamer met zijn vieren waardoor je weinig privacy en voor mijn gevoel ook weinig rust hebt. Aan de ander kant had ik wel gezellige kamergenoten wat het wel wat dragelijker maakte :-)Qua verzorging en aandacht verder niets op aan te merken, dit was allemaal perfect.

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.