Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 4 oktober 2018

• Knievervanging

Vandaag voor de laatste controle geweest. Totale knieprothese gekregen in april 2017 op 39 jarige leeftijd. Veel te vroeg. Maar ik ben volledig van de pijn af. Kan weer de dagelijkse dingen ondernemen met mijn gezin. Ook al is t te vroeg voor iemand van mijn leeftijd. Het kan ook goed gaan, en dat is bij mij het geval. Orthopeed Wagenaar is betrokken, geeft t vertrouwen dat hij er alles aan zal doen om de operatie goed te laten verlopen, maar ik ook zeker realistisch wat betreft de gevolgen/risico’s die er zijn. Gelukkig heb ik hier weinig tot geen last van en kan ik weer alles ondernemen.

Bent u of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.