Waardering over Wagenaar, F.B.M., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 19 april 2019

9.9
  • Knievervanging

Wagenaar heeft ruim de tijd genomen (ca. 3/4 jaar) om met behulp van medicijnen, injecties en steunprotheses  de knie beschadiging te ontlasten omdat hier sprake was van een patient met enkele chronische ziektes (Polimyalgia Rheumatica,Diabetes 2 en zenuwbeschadigingen rond en onder de ribben) en de leeftijd: 79 jaar, alvorens tot de knie operatie over te gaan.Onze en zijn wens was om de rest van haar leven zonder rolstoel te beleven en nog zo veel mogelijk te lopen en bewegen.De operatie werd met ons goed voorbereid en naar onze mening is deze uitstekend verlopen.De patient moest, na de operatie, enkele dagen langer in de kliniek blijven gezien de bijkomende problemen.Ook de directe nazorg werd prima geregeld door de OCONdoor de patient 6 weken onder te brengen in een revalidatiecentrum. Door al deze maatregelen is het herstelprogramma in volle gang en ziet er positief uit.Het komend jaar wordt een opbouwend jaar voor alle beenspieren na een erg pijnlijk en weinig mobiel jaar vòòr de operatie.Onze grootste waardering voor het Wagenaar-team en de OCON! chronische ziektes (Polimyalgia Rheumatica, Diabetes 2 en zenuwbeschadigingen rond en onder de ribben)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagenaar, F.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.