Waardering over Wennemers, V.S., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 30 november 2016

6.2
  • Gewrichtsontsteking
  • Orthopedie

Luistert niet goed, leest dossier niet voor bezoek. Voor een eenvoudige operatie aan wat hij zegt chronisch ontstoken slijmbeurs in m'n voet heb ik 5 weken thuis gezeten omdat hij geen antibioticum heeft gegeven direct na de operatie terwijl er een ontsteking net onder de operatiewond was. Helse pijn, angst en een laconieke arts.... Met dank aan de wondverpleegkundige (1 was heel goed, de ander ook laconiek) ben ik weer op de been.

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring had. Onze arts gaat hierover graag met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling Orthopedie, dat kan ook via onze klachtenfunctionaris, kijk voor de contactgegevens op onze website, www.ghz.nl/melding

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wennemers, V.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.