Waardering over Westerink, J.L.A., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 9 juni 2017

4.0
  • RSI
  • Orthopedie

2 keer bij de dokter geweest, eerste keer ct scan aangevraagd 2e keer terug voor de uitslag nou op de ct scan was niets te zien en daarna zei hij dat hij het niet kan plaatsen en dat ik niet hoef terug te komen! Een orthopeed kon mij dus niet vertellen waardoor ik zoveel pijn aan mijn borstbeen net onder mijn sleutelbeen! Een Mri scan zou onnodig zijn en ik kon het maar uitzoeken! Waardeloos! Enige wat ze je in NL vertellen is neem rust en niemand praat over de oorzaak van de pijn! Ik weet nog steeds niet wat ik daadwerkelijk heb!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westerink, J.L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.