Waardering over Westerink, J.L.A., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 19 oktober 2020

9.6
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Hallo. De halve knie was versleten, en er moest een hele in, heb een zeer goed gesprek gehad met Dr.Westerink, o.a over de voor en nadelen, want ik was ontzetten bang, alles met mijn echtgenote besproken, en het vertrouwen van Dr. Westerink, Datum operatie 1-Okt-20. Zaterdag 3-Okt-20 s'middags na huis. toen kon ik mijn knie al 90 graden buigen, alleen veel pijn, Alles gaat volgens planning, ik loop nog met een rollator, en hoop na veel oefeningen, zonder te lopen, Volgens de Fysio loopt het perfect, zelf voor op het schema. Dankje wel Dr.Westerink en het gehele team.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat de ingreep goed is verlopen en dat u positief bent over de zorg van dr. Westerink en het team. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westerink, J.L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.