Waardering over Wiersma-Tuinstra, S.C., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 11 mei 2020

• N.v.t.

9.7
  • Artrose

Ik kwam bij Saskia Wiersma voor een tweede totale knieprothese . De eerste was vorig jaar gedaan , ook in de parkkliniek ! Tijdens het consult werd e.e.a. besproken , zij het , dat ik al goed op de hoogte was van voorgaande operatie. Het litteken kon mooier en kleiner , werd er gezegd . Dat is het ook geworden , in ieder geval kleiner maar mooier kan ik nog niet beoordelen , het is nu 5 dagen geleden! Ik heb aanzienlijk minder last en pijn . Ben nu al van de pijnmedicatie af en dat gaat goed ! Niets dan Lof! Overigens was de vorige knie , veel slechter. dus dit is zeker geen verwijt aan de vorige orthopeed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wiersma-Tuinstra, S.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.