Orthopeed Wiersma-Tuinstra, S.C.

Orthopeed

Waardering over Wiersma-Tuinstra, S.C., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 22 april 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Saskia Wiersma ervaarde ik als een heel plezierige persoonlijkheid met empathisch vermogen en een goed luisterend oor. De Totale Knie Prothese (incl. knieschijf) is door haar deskundig geplaatst, althans voor zover ik dat tot nu toe kan beoordelen (ik ben half maart geopereerd in het Park Medisch Centrum in Rotterdam). Vooral het gevoel dat ik als gelijkwaardige gesprekspartner werd beschouwd, vond ik heel prettig. Het extra telefonische consult, dat 1,5 week na de operatie volgde, omdat ik te maken had met een complicatie, vond ik zeer attent en getuigde naar mijn idee van zorg om/voor de patiënt. Kortom, ik kan deze deskundige en sociaal vaardige orthopeed zeer aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wiersma-Tuinstra, S.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.