Orthopeed Witteveen, A.G.H.

Orthopeed

Geslacht
Vrouw
Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Witteveen, A.G.H., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 22 oktober 2016

Chronische pijn

Specialisme

Orthopedie

Verschrikkelijke arts die (ten tijde van mijn bezoeken aan haar) drukker was met promoveren dan met haar patiënten. Ben van het kastje naar de muur gestuurd, zelfs een paar keer voor niets daar geweest. Heb uiteindelijk een klacht ingediend welke gegrond is verklaard. Misschien is ze een prima arts als ze niet druk is met andere zaken. Voor mij waren het verloren maanden waarin ik letterlijk en figuurlijk geen stap verder ben gekomen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over uw ervaring in onze kliniek. U schrijft dat u uiteindelijk een klacht heeft ingediend welke gegrond is verklaard. In de Sint Maartenskliniek wordt een klacht gegrond verklaard als een klacht wordt ingediend bij de onafhankelijke Klachtencommissie. De Klachtencommissie doet onderzoek naar de klacht en verklaard deze gegrond of ongegrond. Dat is in dit geval nooit gebeurd. U heeft destijds contact opgenomen met de patiëntcontactpersoon van de Sint Maartenskliniek. Dat resulteerde in een gesprek met de patiëntencontactpersoon en de arts. In dat gesprek is uw ervaring besproken en is aangegeven dat er inderdaad door drukte een aantal organisatorische zaken rondom de behandeling niet soepel zijn verlopen. Er waren echter meer factoren die daarbij meespeelden en dat is ook besproken in dat gesprek. Vervolgens heeft de arts uitgebreid de tijd genomen om met een andere arts en u te bespreken wat een passende behandelmogelijkheid zou kunnen zijn. Dit heeft geleid tot een behandeladvies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witteveen, A.G.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.