Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 24 september 2018

8.6
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

De gehele behandeling van Wolkenfelt was uitstekend. Alleen de route tot de heupoperatie heeft bij mij veel irritatie opgeleverd. E.e.a. heb ik ook nadrukkelijk opgegeven en besproken met leidinggevende.In dec. 2016 gestart met het maken van afspraken. In februari 2014 heb ik mijn heup gebroken. Begin december 2016 met huisarts besproken om een afspraak te maken met een orthopeed i.v.m. beperkingen en pijn in/aan mijn heup. Wachttijden elke keer bij een volgende stap in het traject. Uiteindelijk pas begin juni 2017 geopereerd.Wanneer je je heup breekt, wordt je binnen 24 uur geopereerd. Bij een (pijnlijke) forse heupbeperking duurt het 6 maanden.

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.