Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 30 oktober 2017

9.7
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Goede voorbereiding van het OLVG West op de voorste benadering heupoperatie, fijn team en verpleging en ook begeleiding voor thuis verpleging. Had al langere tijd artrose in de heup, maar wilde eerst een medicijn kuur tegen Hepatitis C ondergaan. Na de kuur kon ik vrijwel niet meer lopen en had  voortdurend pijn, al het kraakbeen in de heup was op. Nu toch de zo verlangde AMIS methode heupoperatie gekregen, omdat er dan geen spieren doorgesneden worden; echter wel gecementeerd, vanwege mijn hogere leeftijd. Ook had ik een algehele narcose aangevraagd i.p.v. ruggenprik. Omdat ik al sinds 1998 met een wandelstok liep en dus mijn spieren verzwakt waren, is het langzaam gegaan: eind oktober operatie, na twee dagen al met één kruk lopen, na half jaar zonder kruk en daarna weer gaan fietsen. Na ruim 8 maanden is fysio beëindigd, loop ik regelmatig door het park, en in de zomer heb ik allerlei fietstochten ondernomen. Dr. Wolkenfelt is een zeer vakkundig chirurg en vriendelijk persoon en ik ben blij dat ik  weer kan lopen, heel erg dank u wel voor dit alles. Bij controle bezoek na 1 jaar bleek alles prima in orde en dokter heeft gezegd dat de verwachting is dat de heup het wel twintig jaar uithoudt. Daar ik al 70 jaar oud ben, is er wellicht geen tweede operatie meer nodig.

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.