Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 8 januari 2018

5.0
  • Orthopedie

Heeft de enkel summier onderzocht. Stuurde mij door naar de podoloog, die een half jaar geleden zei dat ik naar een orthopeed moest. Ik ben bij de podoloog geweest op advies van deze orthopeed en die werd boos, die zei; u wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd, want hij weet dat ik hier niets mee kan. Nu krijg ik een grote afrekening terwijl ik geen stap verder ben. De orthopeed zei dat ik terug moest komen als ik nog pijn had, waarom kom ik bij de orthopeed dan? Ik ben ontevreden en ga nu een andere orthopeed zoeken die mij wel serieus neemt. Maar ik ben nu wel dubbel geld kwijt aangezien de podoloog ook betaald moest worden voor het bezoek.

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.