Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 1 augustus 2018

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Liep een gebroken heup op als gevolg van een ongeval. Dr. Wolkenfelt voerde hierbij een spoedoperatie uit, waarbij de heup geheel vervangen moest worden. Ik heb hierna geen enkel pijngevoel meer ondervonden en kon na ruim één week al weer met één kruk lopen. De revalidatie verliep en verloopt ook voorspoediger dan ik mij ooit had kunnen voorstellen. Ik betuig daarom mijn grote waardering voor de deskundigheid en de wederzijdse communicatie tussen arts en patiënt van deze orthopedisch chirurg. De goede zorg van het verplegend personeel op de afdeling Orthopedie van het OLVG West verdient hierbij eveneens niet vergeten te worden. Top!

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.