Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 20 november 2017

5.3
  • Orthopedie

Na jaren pijn aan 1 heup en vele therapieën had ik eindelijk de stap gezet een orthopeed te raadplegen. Ik wilde heel graag weten wat er aan de hand was, wat er eventueel aan gedaan kon worden en wat ik in de toekomst kon verwachten, aangezien ik pas 44 ben. Ik wist dat het antwoord niet voor de hand zou liggen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een orthopeed met goede recensies, in de hoop iemand te vinden die met mij op zoek wilde gaan net zolang totdat het antwoord was gevonden. Daarom had ik dr. Wolkenfelt uitgekozen, gezien zijn positieve reviews. Helaas ben ik er niets mee opgeschoten. Ik heb aangegeven dat ik sterk de indruk had dat er ruimte in het gewricht zit, waardoor de heup vaak "niet op z'n plek zit". Er is een röntgenfoto en een echo gemaakt, waarop geen afwijkingen te zien waren. Dat verbaasde mij niet, want dat zijn momentopnames en daar kun je niet het verschil in de heup zien bij de ene en de andere houding. Dat is verder ook niet onderzocht, ondanks mijn aandringen. Ik voelde me dan ook niet gehoord. Ik moest maar zien of Mensendiecktherapie mijn klachten zou verbeteren. Al met al ben ik niets wijzer geworden, heb ik nog steeds pijn en was dit dus een behoorlijk teleurstellende ervaring.

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.