Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 1 november 2018

8.6
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

NB: ik ben door dr Wolkenfelt geopereerd in Bergman Klinieken in Rijswijk, hier is hij (ook) werkzaam sinds 1 augustus 2018. Ik was eerst onder behandeling bij hem in OLVG Amsterdam, per eind mei 2018 op wachtlijst voor totale heupprothese voorste benadering. Wachttijd liep op (van 4 naar 8 maanden ivm tekort OK personeel?). Op mijn verzoek 'meeverhuisd' naar Bergman. Want veel pijn, heup totaal versleten en ik voldeed aan ingangseisen van Bergman (48 jaar, geen andere medische problemen). Ivm een eerder geplaatste corticosteroïden injectie kon ik vanaf begin oktober ingepland worden. 10 oktober geopereerd. Zeer positieve ervaring! Dr. Wolkenfelt is volgens mij zeer deskundig, zorgvuldig, to-the-point en prettig informeel in de omgang. Rond middaguur geopereerd en eind vd middag kwam hij langs op verpleegafdeling om verslag te doen en te vragen hoe t ging. Nam r de tijd voor. In de voorbereiding waren er wat 'opstartproblemen' ivm procedures bij Bergman, omdat hij daar ook nieuw is en mijn gegevens meekwamen vanuit ander ziekenhuis. Maar snel opgelost. Over een paar maanden weer, voor de andere heup. Ik kijk er naar uit. Echt!

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.