Waardering over Wolkenfelt, J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 1 juni 2018

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Uitstekend! Vakkennis is onmisbaar, echter Dr. Wolkenfelt maakt er een kunst van! Door toepassing van zijn nieuwe operatie methodiek wordt schending van het spierweefsel tot een minimum beperkt. Reeds de dag na mijn operatie (14 maart 2018) mocht ik naar huis en na 2 weken stond mijn fysiotherapeut toe mijn krukken nog slechts te gebruiken om het normale lopen te ondersteunen. Mijn snelle herstel is naar zijn ervaring ongekend. Op dit moment, 2,5 maand na mijn operatie, heb ik mijn reguliere training in de sportschool weer opgepakt tijdens welke de geopereerde heup uiteraard beperkt wordt belast.De prothese is perfect geplaats; vanaf de eerste stappen en zonder ondersteuning van de krukken, ervoer ik weer de mobiliteit zoals met een gezonde heup; zonder enige beperking en absoluut pijnvrij. Dit ter verwondering van mijn omgeving. De nog veel gestelde vraag: "Heb je nog pijn" kan ik met een overtuigend "neen" beantwoorden. Rest mij nog mijn waardering uit te spreken aangaande de ondersteunende afdelingen, met name, de verpleging van OLVG West voor hun permanente aandacht en uitstekende zorg gedurende mijn verblijf.

Bent u of werkt u voor Wolkenfelt, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.