Waardering over Wolvius, R.J., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 15 november 2019

• N.v.t.

• Orthopedie

Ik ben erg blij en tevreden met dokter Wolvius. Hij was heel eerlijk over de succeskansen bij het verankeren van spieren/pezen bij de open cuff repair. Hij zou geen wonderen kunnen verrichten, maar hij zou zeker zijn best doen! Na de MRI kon hij wel een inschatting maken, maar pas als hij ter plaatse was, zou hij kunnen zien wat hij kon doen. Een helder verhaal voor mij als zeer ervaren orthopedisch patiënt. Ik heb dan ook echt het gevoel dat wij samen het besluit tot operatie namen. De voortdurend pijnlijke schouder is niet pijnlijk meer - behalve de operatiepijn. Nu hoop ik dat ook de functie verbeterd is, maar ik moet uiteraard ook de tijd nemen. Compliment voor uw aanpak, dokter Wolvius

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

wat goed om te lezen dat u zich zo goed geholpen voelt. Fijn dat u van uw schouderpijn bent verlost. Wij sturen uw complimenten graag door naar Reinder Wolvius. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wolvius, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.