Waardering over Zoest, W.J.F. van, Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 15 augustus 2013

Ben tijdens een patienten-voorlichtingsavond in Eindhoven, in contact gekomen met dr. Van Zoest. Heb met hem een afspraak gemaakt voor een behandeling. Deze is en wordt naar volle tevredenheid uitgevoerd, zowel voor schouder (peesscheuring) als voor knie en meniscus. Dr. Van Zoest heeft mij in april jl. geopereerd aan de knie. De operatie en de nabehandeling waren uitstekend. De peesscheuring wordt poliklinisch behandeld door middel van injecties, gezien mijn leeftijd (81 jaar). Deze injecties helpen mij van de pijn af. Heb nu een nieuwe afspraak binnen enkele weken. Prima specialist met aandacht voor de patient.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zoest, W.J.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.