Plastisch chirurg Aganloo, K.

Plastisch chirurg

Geslacht
Man
Specialisme
Cosmetische chirurgie
Er zijn 73 waarderingen Waarderen

Waardering over Aganloo, K., Esthetisch-medisch centrum Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 17 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Na 2x lang borstvoeding te hebben gegeven was er niet veel meer over van mijn borstomvang, met een heel smal bovenlijf en stevige bovenbenen. Omdat ik liever geen implantaten in mijn lijf wilde ben ik de mogelijkheden van lipofilling gaan bestuderen en kwam ik bij dr. Aganloo terecht. Een zeer kundig specialist die de mogelijke resultaten zeer reeel aangaf. Ik heb de stap gezet en nu 3 maanden later zeer tevreden over het resultaat. Het is zeker een heftige ingreep waar je echt even van moet herstellen, maar ik ben heel tevreden! Mijn lijf is veel beter in proporties met mooie gevulde borsten, ongeveer een cup maat groter. Voor mij net dat stukje volume waardoor ik me weer vrouwelijk voel; en met mooier gevormde benen. Kortom, het totale plaatje klopt meer, alles in mooie proporties. Dokter Aganloo heeft zeer mooi resultaat geleverd en ik kan hem zeker aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aganloo, K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.