Plastisch chirurg Ahmed, A.K.J.

Plastisch chirurg

Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Ahmed, A.K.J., Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 22 juli 2017

Ik heb 10 jaar geleden een mini facelift laten bij het MCA in Alkmaar wat niet naar tevredenheid is verlopen. Aan de linkerkant  van mijn gezicht bleef ik zitten met een lelijke verdikking. Bij verschillende instanties geïnformeerd naar een facelift om deze verdikking te laten verdwijnen. Ik voelde me nergens thuis dan wel gerustgesteld.  Tot ik mij dokter Ahmed kwam, hij heeft mij goed geïnformeerd over de facelift en garandeerde mij dat hij de verdikking kon verhelpen. Het is een hele  fijne man die je eerlijk voorlicht. Het is echt ontzettend mooi geworden. 1 nachtje blijven goed gecontroleerd en geen nare klachten gehad. Echt een goed herstel met een prachtig resultaat. Ik kan deze dokter echt aanraden, buiten het feit dat het een zeer fijn mens is is hij zeer kundig een echte vakman. Dokter Ahmed bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ahmed, A.K.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.