Waardering over Alphen, J.C. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 22 augustus 2013

Ik ben sinds 2010 onder behandeling bij dr. Van Alphen ivm, een borstprothese na het verwijderen van een borst door borstkanker. Ik heb het hele traject in Ziekenhuis Rijnstate heel erg positief ervaren. Dr. van Alphen is altijd heel duidelijk met zijn uitleg geweest hoe het gaat met het plaatsen van een borstprothese, wat de voordelen zijn maar ook dat er negatieve kanten aan het plaatsen van een borstprothese kunnen zitten. Hij heeft mij al die tijd heel goed begeleidt en hij heeft ook een heel goed team om zich heen. Eigenlijk heb ik alleen maar heel veel lof voor deze arts en het hele operatie- en mamacare- team van Rijnstate. Van mij een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alphen, J.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.