Waardering over Bertleff, M.J.O.E., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 7 februari 2019

Second opinion gehad op 17 januari 2019. Na herhaaldelijke operaties in een andere kliniek zinder foto's of mri bleef ik ondanks intensieve therapie door de behandelaar voorgeschreven, ontzettend pijn houden aan mijn rechterpols. Dr Bertleff liet een foto maken en daar was meteen op te zien dat het flink mis was met mijn pols. Ze heeft mij zeer goed te woord gestaan.Precied  uitgelegd wat is mis is gegaan en meteen een behandelplan opgesteld in samenspraak met mij. Uiteraard behoorlijk geschrokken van de puinhoop die mijn pols was geworden..Dr Bertleff heeft er voor gezorgd dat ik dezelfde middag nog naar de pos kon, en volgende week staat mijn 1e van de 2 operaties gepland. Ik ga volgende week vol vertrouwen de ok in.

Bent u of werkt u voor Bertleff, M.J.O.E.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.