Waardering over Borg, D.H., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 7 november 2014

• Borstvergroting
  • Plastische chirurgie

Dokter Borg is een hele vriendelijke en goede arts, hij heeft mij ongeveer 8 jaar geleden voor het eerst behandelt. Hij gaf mij op dat moment veel vertrouwen en neemt de tijd op goed te kijken en naar je te luisteren. Hij stelde me meteen gerust, het was namelijk mijn eerste operatie en ik was nog heel jong. Ik ging met een fantastisch resultaat naar huis, waarvoor ik hem nog altijd heel dankbaar ben. Ik kan nu 8 jaar later, nog altijd langs komen wanneer ik vragen heb en dan neemt hij altijd de tijd en zorg om er goed naar te kijken te luisteren en het indien nodig te behandelen. Dokter Borg is een hele goede arts die ik iedereen zou aanbevelen. Je gaat met een gerust gevoel en de zorg die je nodig hebt gehad naar huis en kunt altijd terecht als u ergens mee zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Borg, D.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.