Plastisch chirurg Braam-van der Werff, M.J.I.

Plastisch chirurg

Waardering over Braam-van der Werff, M.J.I., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 8 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Borstvergroting

Dr. Braam was de tweede chirurg waar ik op consult ben geweest en dit was een hele goede keuze. Bij haar voelde ik me gehoord. Ze nam de tijd voor me, doordat ze luisterde, de juiste vragen stelde en meedacht kwamen we zo op een mooi resultaat. Soms klinkt een aantal cc best veel, maar doordat ze mijn wensen combineerde met mijn lichaamsbouw had ik er volle vertrouwen in. Ze kon goed onderbouwen waarom deze combinatie mijn wens zou vervullen. Zelfverzekerd liep ik de deur uit met het gevoel "dit gaat goedkomen". En dat is het ook. Mocht ik dit alles over mogen doen, zou ik weer naar haar gaan en het zelfde aantal cc hebben gekozen. Deze vorm past perfect bij mij en ik straal nu meer dan ooit. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Braam-van der Werff, M.J.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.