Waardering over Christiano, R.A., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 30 november 2012

2.3

Maken van afspraak heeft helaas een lange wachttijd. Ontvangst op polikliniek onaangenaam, receptiemedewerkers kijken je niet aan en roepen je op met een verkeerde naam. De wachtkamer is zeer klein met ongemakkelijke stoelen. Bij ontvangst in behandelkamer stelt Dr. Christiano weinig tot geen vragen over de reden waarom een consult is aangevraagd. Als de patient probeert om de reden te vertellen, laat de arts je niet uitspreken.

Reactie van/namens Christiano, R.A.

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen graag met u in gesprek hierover. Als u dat wilt kunt u contact met ons opnemen via de afdeling patiëntenvoorlichting ) (023) 890 83 60 of patientenvoorlichting@spaarneziekenhuis.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Christiano, R.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.