Plastisch chirurg Derks, D.H.C.

Plastisch chirurg

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Derks, D.H.C., Esthetisch-medisch centrum Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 15 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Tijdens het consult was ik zeer op mijn gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd en mijn vragen werden goed beantwoord. Ik was blij dat ze iets voor me konden betekenen. Voor en tijdens de operatie werd ik door iedereen goed geinformeerd en er werd goed voor me gezorgd. Alleen het ontwaken uit narcose viel me heel slecht. Veel last van misselijkheid en duizeligheid. De dagen erna ook nog licht last van gehad maar gelukkig verder geen pijn. Je krijgt medicijnen mee voor de pijn maar die heb ik gelukkig niet nodig gehad. In het begin is het resultaat enorm. Vooral vanwege de zwelling maar naarmate de dagen verstreken werd het resultaat steeds een beetje minder. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam er nog moeite mee en zal ik een 2e behandeling nodig hebben. Die informatie krijg je van te voren ook mee. Al met al heel blij met de goede zorgen. Waarschijnlijk zie ik ze nog eens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Derks, D.H.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.