Waardering over Doorn, A.B. van, Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 6 augustus 2018

2.1
  • Plastische chirurgie

Wat een vervelend consult, ik moest met spoed naar de plastische chirurg, hij kwam 20 min te laat binnen gerend en al kauwend op een kauwgom. Het was maandagochtend en de beste man had absoluut nergens zin in, dat was al duidelijk toen hij binnen kwam en nog niets gezegd had. Hij stuurde mij weer weg. 2 dagen later moest ik met spoed weer terug en toen gelukkig bij een andere arts die wel heel serieus met me omging en gelijk een ingreep deed omdat dat erg hard nodig was. Voor mij nooit meer van Doorn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht

Geachte patiënt,
Dank voor uw review. Wij nemen kritische feedback serieus en willen hier dan ook graag op ingaan.
Probleem is in dit geval dat dokter Van Doorn op maandag nooit poliklinisch spreekuur houdt in ons ziekenhuis, wel in het ziekenhuis te Gorinchem. Nu kan het zijn dat u ofwel niet bij Van Doorn bent geweest maar bij een andere arts, ofwel dat u in Gorinchem bij Van Doorn op consult bent geweest.
Dit neemt vanzelfsprekend uw onvrede niet weg, maar het helpt ons wel om te reconstrueren wat er precies is voorgevallen en met wie.
Mogelijk kunt u hierop alsnog reageren. Het gesprek kan ook worden voortgezet via socialmedia@asz.nl
Wij horen graag nog,
Met vriendelijke groet
Albert Schweitzer ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Doorn, A.B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.