Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

241 resultaten voor je selectie:

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een fantastische kliniek, persoonlijk en goede deskundigheid. Ik ben blij met het eindresultaat.

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen, mooi resultaat.

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Super goed geholpen zowel voor als tijdens de behandeling. Ik heb een liposuctie gedaan van mijn onderbuik. Nu een aantal dagen na de operatie lijkt mijn buik al heel erg genezen! Super netjes...

23 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ontzettend kundige arts Neemt de tijd tijdens de consulten. Reageert ontzetten snel op mails, ook om 23 uur een reactie binnen tien minuten ontvangen. Prachtig resultaat! Op naar de volgende operatie

Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir is een kundig arts, rustig en vriendelijk. Hij wekt veel vertrouwen en ik ben blij met het resultaat.

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Super mooi resultaat. Ik wilde absoluut dat ze niet te groot werden daar is goed naar geluisterd. Heb nog een klein uitstulpinkje op rechterborst dit zal waarschijnlijk nog wegtrekken en zo niet...

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr Eltahir heb ik ervaren als een kundige vriendelijke arts met groot gevoel voor humor. Hij nam de tijd en vragen via de mail werden zelfs in het weekend beantwoord. Ik ben ontzettend blij met het...

Goed resultaat

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

De operatie is goed verlopen. Ze hebben mij goed geholpen. Zeer tevreden!

13 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Dokter Eltahir heeft erg netjes en mooi gewerkt. Ik ben heel tevreden over het resultaat van de operatie.

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over het resultaat van de voorhoofdlift. Kan niet beter. Het al dan niet innemen van eigen medicatie s morgens voor de operatie Aangeven wat mag en kan. Pijn bestrijdingsmiddelen...

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg duidelijke uitleg omtrent de operatie. Ook de operatie verliep erg naar wens, ik ben ook er tevreden met het resultaat.

9.4

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir is een hele vrolijke arts met veel humor, hij zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Hij luistert goed en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Ik heb een buikwandcorrectie...

16 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk, kundig, tijd voor vragen, geen gehaaste indruk

9 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de buikwandcorrectie.

8.9

23 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer prettig geholpen door dr. Eltahir en zijn team. Ik raad deze operatie iedereen met klachten aan. Ook de nazorg was prettig. Ik heb al met al niet veel last gehad van napijn.

16 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Prachtig resultaat. Helemaal zoals verwacht.

4 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden over de deskundigheid en het mooie resultaat van Dr Eltahir.

2 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

De afspraken verliepen goed, en ik ben super blij met het resultaat

2 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Vanaf het eerste contact een goed gevoel bij de kliniek en arts. Dr Eltahir is open, vrolijk maar met name kundig. Een prachtig resultaat na de operatie.

8.9