Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

177 resultaten voor je selectie:

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

17 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een buikwandcorrectie en een borstlift gedaan. Dr. Eltahir is een deskundige arts waar ik het volste vertrouwen in heb. Mijn borsten zijn geweldig, de buik had wat strakker gekunt naar mijn...

8.9

15 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer fijne ervaring gehad, goeie uitleg, fijne begeleiding en erg vriendenlijk. Top reslultaat.

9.4

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met het resultaat Zag in eerste instantie wel tegen de operatie op, Maar ben blij dat ik doorgezet heb.

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg ,vriendelijk, deskundig, zal ik zo weer een afspraak bij maken als dat nodig is.

9.8

17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De deskundigheid van de arts is duidelijk zichtbaar in het resultaat. Ben er erg blij mee. Ook ben ik tevreden over de communicatie. Ben goed geïnformeerd, manier van communicatie vond ik prettig en...

9.3

17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zelf heb ik het contact met de arts vriendelijk gevonden en helder in uitleg van de verwachtingen en de uit te voeren operatie. Het resultaat is mooi en ik ben tevreden.

9.7

17 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige kliniek, deskundige arts. Ook contactmomenten tijdens de nazorg verliepen heel prettig.

8.9

10 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over de behandeling. Over het traject van tevoren, de operatie en ook de nazorg.

8.6

10 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

In alles duidelijk, deze man weet waar hij het over heeft.

5 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgkwaliteit en het resultaat van de borstverkleining heb ik als zeer goed ervaren en ik zou weer voor hetzelfde kiezen.

4 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb dr. Eltahir ervaren als een vriendelijke, zelfverzekerde arts die goed luisterde naar mij wensen. Wat ik vooral prettig vond is dat hij erg realistisch is: hij zegt wat er allemaal mogelijk is...

9.7

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over het eindresultaat, precies zoals ik had gewild!

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

I am very happy how everything went. I felt save during the procedure and heard. The aftercare was not perfect. After a week I only saw a nurse that seemed like she did not have a lot of experience...

8.7

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg goed geholpen er word goed geluisterd en duidelijk verteld en goed gekeken naar mij als mens erg fijne ervaring.

8.6

20 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met dit hele gebeuren. Meer dan 10 jaar heb ik ermee rondgelopen. Natuurlijk weet je dat de eerste week niet leuk is. Maar daarna ging het herstelproces elke dag beter. Dr....

6 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Rustig en goede uitleg, samen naar de juiste en beste methode gekeken. Behandeling als ingreep en nazorg heel fijn en persoonlijk ervaren. Mocht ik ooit weer in ingreep moeten zou ik weer voor...

9.4

6 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijk verhaal, deskundig, vriendelijk, vertrouwenwekkend

8.3

23 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Helemaal tevreden met het resultaat … een erg vriendelijke arts die goed naar mijn wensen geluisterd heeft

23 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ooglidcorrectie is bijzonder goed gelukt, ik ben er heel blij mee.

8.5

21 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Eltahir is zeer vriendelijk. Hij geeft goede adviezen en helpt daarmee een goede beslissing te maken. Ik voelde me op mijn gemak en gehoord. De operatie is goed gegaan en ik ben zeer tevreden...

9.9