Waardering over Eltahir, Y., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen op 2 februari 2020

9.3

Een bwc met reven vd spieren en lipo is uitgevoerd door dr Eltahir. Ik heb een grote, brede lichaamsbouw, een te hoge bmi en door zwangerschappen een hangbuik. Ik kwam niet voor vergoeding in aanmerking en heb zelf betaald. Een spannende keuze voor de arts, toch heeft hij operatie aangedurfd. Hij heeft vooraf duidelijk mogelijke complicaties verteld. En we hebben elkaars verwachting naar elkaar goed duidelijk gemaakt vooraf. Onvoorstelbaar resultaat! Arts heeft een mooie, lage snede gemaakt die niet zichtbaar is onder ondergoed. Een zeer dun litteken, prachtig. Verder is dr Eltahir een vakman in het terugplaatsen vd navel. Een belangrijk element waar veel aandacht aan is besteed tijdens de ok. Dr eltahir geeft mij voldoende tijd om aan nieuwe buik te wennen eerdat eindcontrole afspraak komt. Dan evt nog correctie mogelijk mocht 't nodig zijn. Geeft goed gevoel. Ik heb arts ervaren als betrokken, vakman! , correct, vrolijk, aardig, humor, betrouwbaar. Aan te bevelen! Mvg H.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eltahir, Y.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.