Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

248 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

13 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Hele deskundige arts. Geeft me veel vertrouwen. Ook de gastvrouw en verpleegkundigen waren erg zorgzaam. Een en al lof!

9.6

13 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

De arts was echt super aardig en heeft een fijn team om zich heen. Zij doen er met elkaar alles aan om het voor jou aangenaam te maken. Daarbij ben ik erg blij met het resultaat. Ik kan dr. Eltahir...

13 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden na mijn borstoperatie. Voorafgaand ben ik goed geïnformeerd en gerustgesteld. Het hele proces was voor mij erg beladen en spannend. Dokter Eltahir heeft mij veel vertrouwen...

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over het resultaat tot nu toe: de wonden helen goed en het ziet er goed uit. Ontevreden over de wijze waarop mijn vragen worden beantwoord (eigenlijk niet, en niet serieus genomen), de...

5.7

6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer te vreden met het eind resultaat. En zorgzame mede werkers.

6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

De ontspannenheid van de chirurg. Duidelijk en eerlijk.

22 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik had moeite om de ogen gedurende de dag open te houden de oogleden en wenkbrauwen drukten zwaar op de ogen had over mijn gehele hoofd spierspanning na de operatie helder zicht en geen vermoeidheid...

8.7

22 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de consulten , duidelijk advies ,en vooral heel tevreden over het resultaat

8.9

15 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden over het resultaat. Er was veel aandacht voor mij.

15 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer te vreden met het eind resultaat. En er was goede zorg.

9.4

15 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Alles is in goed overleg gegaan, ben heel tevreden met het eind resultaat.

9 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Al mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Niks viel tegen. Bijzonder relaxte sfeer in de kliniek.

9.7

8 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Vakkundige uitleg. Voor en tegens goed besproken. Was duidelijk in het te verwachte resultaat.

9.6

8 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Hij heeft mij een nieuwe leven gegeven, daardoor ben ik zeker van me zelf.

1 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik heb hele fijne ervaringen met de dokter en de kliniek. De reguliere afspraken had ik in Heerenveen, de operatie had ik in Hilversum. Ik heb een buikwandcorrectie gehad, best pittig maar mijn leven...

1 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Dhr Eltahir luisterde goed naar mijn wensen en was duidelijk en eerlijk over wat er wel en niet haalbaar was. Neemt de tijd om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Fijne communicatie en echt...

25 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke arts. Ik was op de eerste afspraak erg onzeker, maar dr Eltahir wist dit mij gauw doen te vergeten. Erg tevreden over zowel de afspraken als niet te vergeten het resultaat! Ik raad...

25 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben helemaal tevreden over het eindresultaat. Precies wat ik voor ogen had. Ik kijk weer met een blij gezicht in de spiegel.

28 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Deskundig, vriendelijk, goede uitleg en zeer goed resultaat.

28 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de arts. Zeer kundig en goed in zijn werk.