Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

48 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir heeft mijn wensen heel goed begrepen. Het resultaat is precies zoals ik het had gehoopt. Hij ging deskundig en begripvol om met de complicatie die ik na de operatie had.

9.7

4 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden over de deskundigheid en het mooie resultaat van Dr Eltahir.

6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer te vreden met het eind resultaat. En zorgzame mede werkers.

1 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Dhr Eltahir luisterde goed naar mijn wensen en was duidelijk en eerlijk over wat er wel en niet haalbaar was. Neemt de tijd om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Fijne communicatie en echt...

25 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke arts. Ik was op de eerste afspraak erg onzeker, maar dr Eltahir wist dit mij gauw doen te vergeten. Erg tevreden over zowel de afspraken als niet te vergeten het resultaat! Ik raad...

28 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de arts. Zeer kundig en goed in zijn werk.

7 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorg/aandacht na operatie kan mijn inziens iets beter/persoonlijker. Erg het gevoel dat er veel haast was op dag van operatie. Zo kon ik niet bij het hulp knopje, deze lag te ver weg en daardoor...

7.9

7 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Na jaren toch de stap genomen. De arts en medewerkers van Bergman Kliniek zijn vriendelijk en geven je goed advies. De nazorg is fijn en duidelijk. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat.

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

23 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Ook de voor, en nazorg vond ik fantastisch, voor een vraag kon ik altijd terecht en ook ben ik nog voor een extra consult geweest. Ik zou het iedereen...

17 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Prettige kliniek, deskundige arts. Ook contactmomenten tijdens de nazorg verliepen heel prettig.

8.9

10 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

In alles duidelijk, deze man weet waar hij het over heeft.

4 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik heb dr. Eltahir ervaren als een vriendelijke, zelfverzekerde arts die goed luisterde naar mij wensen. Wat ik vooral prettig vond is dat hij erg realistisch is: hij zegt wat er allemaal mogelijk is...

9.7

6 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Rustig en goede uitleg, samen naar de juiste en beste methode gekeken. Behandeling als ingreep en nazorg heel fijn en persoonlijk ervaren. Mocht ik ooit weer in ingreep moeten zou ik weer voor...

9.4

6 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Duidelijk verhaal, deskundig, vriendelijk, vertrouwenwekkend

8.3

21 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir is zeer vriendelijk. Hij geeft goede adviezen en helpt daarmee een goede beslissing te maken. Ik voelde me op mijn gemak en gehoord. De operatie is goed gegaan en ik ben zeer tevreden...

9.9

2 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Bij dokter Eltahir mijn borstvergroting laten doen, dokter Eltahir is deskundig en luistert goed, beantwoord alle vragen. Heeft de risico’s met mij gedeeld en geeft eerlijke antwoorden. De...

9.9

2 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden. Erg goed geholpen en werd ook echt naar mij geluisterd.

9.4

18 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over resultaat. Zeer tevreden over de mogelijkheden tot het komen van de goede maat (meerdere pasmomenten voor gepland). Goede professionele service en dienstverlening voor, tijdens en...

8.9

11 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over het resultaat.

7.7

21 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Heldere uitleg en zeer mooi eindresultaat.

9.1
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 216 waarderingen.