Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

9 resultaten voor je selectie:

Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Eltahir is deskundig, empathisch en duidelijk, met oog voor de persoon. Het resultaat is boven verwachting, ik ben hier ontzettend blij mee.

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg ,vriendelijk, deskundig, zal ik zo weer een afspraak bij maken als dat nodig is.

9.8

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

I am very happy how everything went. I felt save during the procedure and heard. The aftercare was not perfect. After a week I only saw a nurse that seemed like she did not have a lot of experience...

8.7

23 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ooglidcorrectie is bijzonder goed gelukt, ik ben er heel blij mee.

8.5

2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Iedereen in de kliniek waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kan iedereen de kliniek aanraden.

9.6

7 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Omdat Eltahir een begrip volle vrolijke arts is, topper

9.9

26 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Eltahir is een ervaren en deskundige arts. Het intake gesprek was erg kort. Daar had ik graag meer informatie gekregen. Door positieve ervaringen van anderen besloot ik toch de ingreep door hem...

19 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Eltahir geeft zijn cliënten de aandacht die ze verdienen/nodig hebben. Hij neemt de tijd en geeft alle ruimte om vragen te stellen. Tevens merk je dat hij voor het meest optimale resultaat wil...

8.9

19 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Resultaat is zoals verwacht zou worden. Zorgvuldig en deskundig.

8.4

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 159 waarderingen.