Plastisch chirurg Eltahir, Y.

Plastisch chirurg

223 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen

11 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles is naar wens verlopen met veel zorg en begrip en er is goed geluisterd naar me. Resultaat zeer tevreden. Heel blij dat ik deze stap heb genomen,. zoveel meer zelfvertrouwen nu

27 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan weer normaal in de spiegel kijken

24 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb het als een zeer prettigere ervaring ervaren. Ook is het resultaat van de buikwandcorrectie prachtig geworden. Het is echt een goede beslissing geweest om dit te doen. Vanaf het begin voelde...

5 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel professioneel en deskundig, hoogstaande kwaliteit. Je wordt op je gemak gesteld en ik had veel vertrouwen in goede afloop. Ook werd ik heel snel geholpen.

9.1

5 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het allemaal erg duidelijk en ging voorspoedig erg blij mee

3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir is een erg vriendelijke arts, denkt met je mee in je keuzes en deelt zijn kundigheid en mening voor het maken van je besluit. Tijdens de behandeling was hij erg zorgzaam en begripvol voor...

27 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

De operaties zijn heel goed gegaan en ik heb een nieuw lijf waar ik enorm blij mee ben. Ik ben er een ander mens van geworden. Dokter Eltahir was echt geweldig in alles en zou ik bij iedereen aanraden

9.3

8 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben onwijs blij met het resultaat. Voel me nu net zo goed aan de buitenkant als van de binnenkant. Dr Eltahir is fantastisch. Mijn buik is onwijs mooi met een litteken die niet te zien is met...

9.3

8 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

De arts luisterde heel goed naar wat mijn probleem was. De manier waarop de operatie werd uitgelegd was prettig. De gesprekken waren niet stijfjes maar warm en met wat humor erin. Je voelt je je op...

6 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Heeft mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld positief veranderd

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr. Eltahir heeft mijn wensen heel goed begrepen. Het resultaat is precies zoals ik het had gehoopt. Hij ging deskundig en begripvol om met de complicatie die ik na de operatie had.

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Het ziet er goed uit, geen klachten meer

8.9

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Heb geen op of aanmerkingen. Zit nu beter in mijn vel. Kan Bergman kliniek aanraden als je een ingreep overweegt.

3 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

De operatie is helemaal naar verwachting gegaan met een mooi resultaat. Eltahir is een hele fijne arts.

25 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben ontzettend goed en professioneel geholpen door dr Eltahir. Het voelde allemaal erg vertrouwd en dhr heeft volledig de tijd genomen om alles duidelijk en naar wens te laten zijn. Ook laat hij...

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een fantastische kliniek, persoonlijk en goede deskundigheid. Ik ben blij met het eindresultaat.

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ging allemaal prima, duidelijk en correct

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen, mooi resultaat.

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Super mooi resultaat. Ik wilde absoluut dat ze niet te groot werden daar is goed naar geluisterd. Heb nog een klein uitstulpinkje op rechterborst dit zal waarschijnlijk nog wegtrekken en zo niet...

9.9

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr Eltahir heb ik ervaren als een kundige vriendelijke arts met groot gevoel voor humor. Hij nam de tijd en vragen via de mail werden zelfs in het weekend beantwoord. Ik ben ontzettend blij met het...