Plastisch chirurg Engeland, A.A. van

Plastisch chirurg

Er zijn 25 waarderingen Waarderen

Waardering over Engeland, A.A. van, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 8 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstverkleining

Drs van Engeland is heel prettig in de omgang. Ze gaf mij bij het eerste consult een fijn gevoel. Een gevoel dat ik in goede handen was. Ze heeft geluisterd naar mijn wensen en heeft duidelijk uitleg gegeven over wat er mogelijk is. Ze heeft ook goed geschetst hoe de operatie eruit zou gaan zien zodat ik daar op voorbereid was. Ze heeft de risico´s goed uitgelegd en een goede uitleg gegeven over de periode na de operatie. Mocht ik vragen hebben dan kon ik altijd bellen of nog een afspraak inplannen. De dag van de operatie kwam ze van te voren even langs om te kijken hoe alles ging. Ze legde mij nogmaals alles uit en vroeg of ik nog vragen had. Ik ging hierdoor heel relaxed de operatie kamer in. Nu 3 maanden later ben ik enorm blij met mijn gemaakte keuze en met het resultaat. Ik ben enorm tevreden over drs van Engeland en raad haar zeker aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Engeland, A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.