Waardering over Engeland, A.A. van, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 15 mei 2020

• Oogaandoeningen

Een ooglidcorrectie is gezichtsbepalend en daardoor best spannend. Dr Anneke van Engeland stelt je in een oriënterend gesprek goed op je gemak, neemt je mee in de mogelijkheden, adviseert je duidelijk en geeft aan wat de risico’s (hoe klein dan ook) zijn. Vervolgens wordt de ingreep ingepland door een aardige assistente en heb je ook nog tussentijds contact met deze assistente qua gezondheidscheck en passende opnamedatum. Voor de ingreep zelf legt dr Anneke van Engeland nogmaals uit wat ze precies gaat doen zodat je weet wat je precies kunt verwachten en tekent ze alles zeer secuur af. De ingreep zelf duurt een half uurtje, is eigenlijk pijnloos en het resultaat is verbluffend. Ik heb het geheel ervaren als een ontspannen operatie waar de kennis, kunde en vriendelijkheid van dr van Engeland het verschil maken. Natuurlijk heb je wat kleine pleistertjes als je de deur uitgaat maar geen napijn en zeker geen panda-uiterlijk. De volgende dag voelde ik me eigenlijk al als nieuw. Thanks

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Engeland, A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.