Plastisch chirurg Engeland, A.A. van

Plastisch chirurg

Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Engeland, A.A. van, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 21 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Ik ben een vrouw van 41 jaar. In februari 2018 heb ik een borstvergroting ondergaan bij Bergman Clinics bij de arts mw. Anneke van Engeland. Het was een beslissing waar ik ca 6 jaar over heb gedaan. Uiteindelijk knoop doorgehakt. Geen zin meer in twee slappe theezakjes (als gevolg van zwangerschappen, borstvoeding, afvallen en gewoon ouder worden). Ik wil twee mooie borsten.  Ik ben meer dan tevreden over de arts, de behandeling en het eindresultaat. De intake vooraf is heel goed gegaan. Mw. van Engeland luisterde goed naar mijn wensen, gaf een goed en objectief  advies vanuit haar ervaring en was ook duidelijk over mogelijke nadelen van de operatie wat ik heel goed van haar vond. De operatie is heel goed gegaan. In de operatiekamer waren ca 4 mensen aanwezig: anesthesist, verpleelgster, de arts en nog iemand. Iedereen was vriendelijk en stelde me gerust. Ik had veel angst voor de narcose, maar achteraf was het nergens voor nodig. Voordat ik het wist, was ik heerlijk in slaap gevallen. En heel snel weer vaker geworden.  Na de operatie een beetje misselijk, maar heel snel al voelde ik me weer goed en kon ik naar huis. Geen extreme pijn gevoeld, wel wat voorzichtig eerste tijd met tillen en rare bewegingen met de armen doen. Het herstel gedurende volgende 6 weken ging voorspoedig. Alles viel 100 procent mee.  Nu 1 jaar later heb ik geen theezakjes meer, maar twee prachtige borsten. Van cup AA naar C gegaan.  Men denkt vaak over nep uitziende ballen als je het over borstvergroting hebt.  In mijn geval zijn dat twee zachte natuurlijk aanvoelende borsten geworden. En ze zijn super mooi. Jammer dat ik hier geen foto kan posten. En dat allemaal dankzij goed advies en vakkundigheid van mw. Van Engeland.Nu 1 jaar later kan ik niks anders zeggen dat ik super blij en tevreden ben. Ik raad Mw van Engeland van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Engeland, A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.